spamasassin - spatny subject

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Středa Květen 25 11:07:01 CEST 2005

  >ono uz aj hodnota 5.0 je vysoka, zvysovat ju este, to neprinasa podla
  >mna nalezity efekt. Ale riesit bayes filtre krmenim spamom a nespamom,
  >to je uz lepsie :).

Posílám můj konfigurační skript spamassassinu  pro inspiraci.
 Nemám žádný problém s hodnotou 7.0 a hodnota 5.0 se mi zdá opravdu jako velmi malá hodnota, může to dělat problémy.
	Je fakt, že jsem zpočátku nakrmil Bayes filtr asi 1500 spamy a 2000 nespamy, které do firmy chodily,
 ale od té doby mám pokoj, nemusím tam nic přidávat.
Spamassassin používá ještě internetovou databázi spamů Razor.
Spamassassin mám ale spuštěný pouze pod jedním uživatelem spamd.

Některé spamy, které se mi takto vyhodnocují mají dokonce hodnotu 18 a výše !

Lubomír Klubus

Spamd spouštím s parametry "-x  -u spamd -H /home/spamd –d –m 2"

/etc/mail/spamassassin/local.cf
required_hits              7
report_safe                 0
use_auto_whitelist	1
auto_whitelist_path        /var/spool/spamassassin/auto-whitelist
auto_whitelist_file_mode   0666
rewrite_header Subject	***ASI SPAM***
use_razor2		1
dns_available	yes
use_bayes		1
bayes_auto_learn	1
bayes_file_mode	0666
bayes_path		/home/spamd/.spamassassin/bayes
bayes_auto_learn_threshold_nonspam 1
bayes_auto_learn_threshold_spam   7
score BAYES_60 4
score BAYES_80 4.50