nvidia - po instalaci problem se zobrazenim v konzoli

Istvan Sobri mistvanisko na gmail.com
Čtvrtek Květen 26 10:07:19 CEST 2005

Když nainstaluji ovladač od nvidie, zvětší se mi velikost zobrazení v
konzoli. Projevuje se to tak, že např. jedno písmeno je zvětšeno přes
celý monitor, takže se v konzoli nedá samozřejmě pracovat, stejně tak
při vypnutí počítače, nemůžu sledovat probíhající hlášení.
Podobný problém jsem měl i v xkách, např. u dokumentů openoffice jsem
viděl jen oblouk prvního písmena, ale to stačilo přidat do XF86conf
DisplaySize 320 240 a bylo vše v pohodě. Jinak jsem měl do včerejška
Mandrake 10.1, a když jsem včera nainstaloval Mandrivu 2005 z DVD9,
tak to dělalo to samý.
Děkuji za každou radu, Ištván.