X, Xfce a setxkbmap

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 26 10:38:22 CEST 2005

Vinclav Erich wrote:
> zaujimave, mal som rovnaku kombinaciu a vsetko fungovalo bez najmensich
> problemov po pridani tychto riadkov do xorg.conf (teda v sekcii InputDevice ku
> klavesnici):
>
>   Option  "XkbLayout" "us,sk"
>   Option  "XkbOptions" "grp:shift_toggle,grp_led:scroll,compose:ralt"

Přibližně takhle to teď mám (tedy s cz_qwerty místo sk).

> Samozrejme je este dobre mat nastavene
> spravne aj premennu LANG="sk_SK", u vas zrejme "cs_CZ" (alebo "cz_CS"?)

Nejdřív jsem měla nastavené jenom LC_CTYPE, ale pak jsem pro jistotu
nastavila LANG na cs_CZ, ale nepomohlo to. Pořád to píše "dvojznaky".

> ale teraz ked si spominam, zda sa mi ze na nieco podobne som uz raz narazil
> ale nebolo to u mna, som to ani neriesil, lebo len taka jednorazovka a mam
> taky pocit, ze tam nebol nainstalovany nejaky balik, ktory ale, to uz si
> nespomeniem... Kedze pouzivam slack ako workstation, tak davam full install,
> takze mi to stale chodilo OK...

Taky mám full install, protože disk je velký a neměla jsem čas přebírat
balíky.

Hanka