Apache a VH pro SSL -- delsi

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Čtvrtek Květen 26 12:19:43 CEST 2005

Dobry den,

   uz nekolik dni si nevim rady, jak na jeden problem.

Potrebuji nastavit, aby se pouzival jeden certifikat pro ruzne
virtualhosty (VH), takze jsem udelal nasledujici:

NameVirtualHost IP
NameVirtualHost IP:443

# Vytvoril jsem jeden soubor s nactenim certifikatu pro VH
<IfModule mod_ssl.c>
 <VirtualHost IP:443>

    SSLEngine on
    SSLCertificateFile /etc/apache/ssl/server.crt
    SSLCertificateKeyFile /etc/apache/ssl/server.pem

    SetEnvIf User-Agent ".*MSIE.*" nokeepalive ssl-unclean-shutdown

  </VirtualHost>
</IfModule>

# a pote definuji VH, napr.:
<VirtualHost IP:80 IP:443>

    ServerName www.domena.cz

    DocumentRoot /var/www/domena

    TransferLog /var/log/apache/domena.log
    ErrorLog /var/log/apache/domena-err.log

</VirtualHost>

a kdyz zadam do prohlizece https://www.domena.cz/neco, tak se mi do
error logu /var/log/apache/error.log zapise, 404, ze neni. To je mi
jasne, ze neni, ale nechapu, proc to nejde do do toho VHostu www.domena.cz.

Nejvic me na tom udivuje, ze temer totoznou (stejny system a verze SW,
ale drobne odlisnosti v konf. apache) konfiguraci pouzivam jinde a tam
to funguje bez problemu, tady ale kterykoli VH zadam s HTTPS, tak se to
snazi hledat v DocumentRootu globalnim a nikoli pro dany VH.

Debian woody, Apache 1.3.26

  Diky za kazdou radu.

--ogee