X, Xfce a setxkbmap

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 26 18:07:23 CEST 2005

Milos Prudek wrote:

> Section "InputDevice"
>     Identifier "Keyboard1"
>     Driver "keyboard"
>     Option "XkbModel" "pc105"
>     Option "XkbLayout" "en_US,cz_qwerty"
>     Option "XkbOptions" "grp:switch,grp:shift_toggle,grp_led:scroll"
> EndSection
>
> Tak to mam v Mandrake 10.1. Zadavani prikazu
> setxkbmap neni potreba. Zkuste tohle v XF86Config nebo xorg.conf a
> napiste co to dela.

Já jsem si hrála se setxkbmap, protože je to rychlejší než přepisování
xorg.conf a restartování X-ek, jinak efekt by snad měl být stejný, ne?

Můj xorg.conf vypadá takto:

     Identifier  "Keyboard1"
     Driver "kbd"
     Option "XkbModel"      "pc105"
     Option "XkbLayout"     "us,cz_qwerty"
     Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp:switch,grp_led:scroll"

> ROvnez bych doporucoval mit spravne nastavene LANG a LANGUAGE a aspon
> pro zacatek i vsechny LC_ promenne, i kdyz nevim jiste zda to souvisi.

Všechno kromě LC_ALL mám nastavené na cs_CZ:

LANG=cs_CZ
LC_CTYPE="cs_CZ"
LC_NUMERIC="cs_CZ"
LC_TIME="cs_CZ"