X, Xfce a setxkbmap

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 26 23:58:48 CEST 2005

Milos Prudek wrote:

> OK.
>
> Byt Vami zkusil bych nejake Live distro ala Knoppix, napr. Danix, abyste
> zjistila zda to je ci neni nejak zavisla na Slacku nebo na konkretni
> verzi Slacku nebo X serveru v nem... Tim nechci rict abyste se vzdala
> Slacku, jen chci rict ze je relativne snadne prubnout neco jineho a
> vyvodit z toho nejake zavery.

Zítra se po něčem mrknu.

> Mimochodem ve /var/log by mohl byt soubor Xorg.log, vytvareny po kazdem
> startu X window... neni tam nejake voditko?

Nic podezřelého jsem v něm nenašla. Můj poslední pokus:

(**) Option "CoreKeyboard"
(**) Keyboard1: Core Keyboard
(**) Option "Protocol" "standard"
(**) Keyboard1: Protocol: standard
(**) Option "AutoRepeat" "500 30"
(**) Option "XkbRules" "xorg"
(**) Keyboard1: XkbRules: "xorg"
(**) Option "XkbModel" "pc104"
(**) Keyboard1: XkbModel: "pc104"
(**) Option "XkbLayout" "cz_qwerty"
(**) Keyboard1: XkbLayout: "cz_qwerty"
(**) Option "CustomKeycodes" "off"
(**) Keyboard1: CustomKeycodes disabled
(II) XINPUT: Adding extended input device "Keyboard1" (type: KEYBOARD)
(II) XINPUT: Adding extended input device "Mouse1" (type: MOUSE)

Jestli v tom logu má být ještě někde něco jiného, to nevím, je moc dlouhý.

Hanka S.