X, Xfce a setxkbmap

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Pátek Květen 27 00:28:45 CEST 2005

Tibor Zenis wrote:

> A maju aj tie terminaly nastavene locales, alebo iba shell v nich?

Jak se to pozná?

> Vyskusat spustit xterm z tarminalu, (kde je nastavene LC_CTYPE).

To jsem zkoušela bez výsledku.

> Nemrsi to shell? Vyskusat ho bypassnut: cat -   (a stlacat š a podobne pismena)

Vy jste na to kápl! Používám tcsh, ale tohle mi nikdy neprovedl. Když si
pustím bash, je to v pořádku. Jak teď přimět ten tcsh, aby se choval
spořádaně?

> Zapisat priamo znak: echo '\xb9' (tymto sa preveri iba vystup terminalu)

Když to napíšu takhle, vypíše mi \xb9. Má se to zapsat nějak speciálně?.

Hanka S.