nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Květen 27 08:36:55 CEST 2005

Pavel Kankovsky <mailto:peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:
> ma netrivialni rezii, nebot to nabourava kesovani. Linuxovy scheduler
> v 2.4 pry obcas s timhle mel problemy, ale ve 2.6 by to melo fungovat
> celkem dobre.

	Bavím se o 2.4.X, on s tím nemá občas problémy, on ten trouba to
kromě přelívání v rámci HT CPU (jednoho) přelívá i mezí CPU samotnými v
rámci SMP... - pozorováno na 2 a víceprocesorových Xeonech s HT při úlohách
typu výpočtu maticového počtu - Fluent apod.... jak já se o toho
navztekal... (a občas bohužel byl lepší výkon dedikovat úloze 1CPU (HT
vypnout) - to jde ve Fluentu poměrně rigorózně nastavovat) na jednom stroji
a 2. CPU vzít raději po 100Mbit síti z jiného stroje než mu dám 2CPU na
jednom stroji... - docela pakárna...:-()