Apache a VH pro SSL -- delsi

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Květen 27 10:19:05 CEST 2005

Jan Houstek <mailto:Jan.Houstek na mff.cuni.cz> wrote:

> V tom případě openssl není běžný prostředek.

	Poprosil bych (neb ji neznám a zkoušel jsem to, nebyl jsem úspěšný -
a mám pocit, že Vy to víte/umíte), jaký tvar má mít hostname v případě, že
chci, aby byl certifikát platný pro

a1.a.cz, a2.a.cz a a3.a.cz - mne vždy klient (prohlížeč) nadával, když jsem
zkoušel via openssl takový certifikát vygenerovat (což šlo), a v browseru
prohlásit za trustedm, za konflikt hostname... (klasická hláška, že
certifikát je sice asi OK, ale je pro jiný hostname, něž na jaký lezu)

> to bude jméno typu *.example.com. zavedené takto do certifikátu z
> důvodu, aby fungovalo https://example.com, https://www.example.com a
> třeba ještě https://paja.example.com, stále nevidím problém. Tedy za

	No já jsem problém viděl v rovině toho, že ten certifikát je také
validní pro a2.example.com, což je host, o kterém generátor certifikátu
(osoba) v principu nic vědět nemusí - on tento CNAME nebo A záznam nemusí
být ani v autoritativní zóně example.com (DNSSEC se jaxi zatím moc
neprovozuje) a přesto z hlediska certifikátu a zabezpečení klient nic
nepozná...

> Pájo seš vůl a celý je to úplně jinak ty inženýre...:-)

	Dík... aspoň někdo, kdo mi to dokáže říci do očí...:-)