nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pátek Květen 27 10:38:02 CEST 2005

Zdenek Mazanec wrote:

>Pravda, pravda, nicmene ve zminenych frekvencich >1.7GHz musi nutne jit
>o druhy pripad, neb p3 konci na 1.4GHz.

Prave ze nejde o druhy pripad. Athlony taky tikaji az na 2,4 ci 2,6 GHz
a zakladem je stale architektura K7. Pentium M je primym naslednikem
Pentia III, kdezto Pentium 4 stoji na architekture NetBurst, ktera
dokaze bezet na vice MHz, ale ma o dost horsi pomer vykon/MHz. Kvuli
vysoke frekvenci ma take problemy se ztratovym teplem, protoze
technologie CMOS uz jeholt takova. Rekl bych, ze jedine, co drzi Pentia
4 na trhu je to, ze Intel neimplementoval SSE2 a 3 do Pentii M. Pak by
si Pentium 4 nikdo nekoupil. A co by na to rekli akcionari? Duvtipny
ctenar si domysli. :-)

Btw. zajimalo by me, co akcionari rikaji na Intel Titanikum. :-)

Libor