nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Pátek Květen 27 16:01:59 CEST 2005

Dobry den.

Ac nejsem ten na koho je smerovan dotaz ... spravne by bylo napsat, ze P-M
ma rozhodne bliz k P3 nez k P4. Zjednodusene se rika, ze se vzalo P4, a
doplnilo o to dobre z P4ky ...

Podrobosti jsou napriklad tady:

http://www.pctuning.cz/Default.aspx?CatID=75&LayId=2&ArtId=21258&ChapID=7955

nema cenu to papuskovat.

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !
icq# 38378150