Spamassassin autolearn=failed

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Pátek Květen 27 16:05:34 CEST 2005

DD.

Jen takovy napad .. prava mate dobre ? (muze do BD zapisovat proces pod
kterym se SA (spamd?) spousti / bezi?

Kamarad shodou okolnosti mel problem, ze vsechno bezelo do okamziku, kdyz
jednou jako root pustil rucne sa-learn, protoze databaze "chytla" spatna
prava, a od te doby neucil, dokud si toho nevsiml a nevratil prava zpet

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !
icq# 38378150