FC3 na 2x Xeon - nenabehne, byla-li odpojeno ve stavu off napajeni

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Květen 28 07:28:01 CEST 2005

OldFrog napsal(a):

> Problem je v tom, ze zakomentovani sice pomuze a system pak nabehne,
> ale pokud opet - se zakomentovanym rc.sysinit (!) - system vypnu
> a vytahnu ze zasuvky, uz zas nenabehne. Navic nekolabuje hned po
> provedeni nejakeho prikazu, ale az po nejake - mirne promenne - dobe.
> V toto situaci je nejaky debugging velice komplikovany. Upgrade BIOSU
> nepomohl.
>
> Vidim to na zmenu distribuce. Mozna Debian nebo Slackware.

Takže jestli jsem to pochopil správně:

Vypnete jedno jak
Vytáhnete zásuvku (Napájení)

A už to nenaběhne
Dáte nějakou live distribuci
Zakomentujete rc.sysinit
Provedete restart (naběhne to)
Vypnete
Vytáhnete zásuvku (Napájení)
A už to zase nenaběhne i když je rc.sysinit zakomentován

Jak to zatuhne reaguje to aspoň nějakým pískáním při mačkání klávesnice?
Svítí nějaké ledky od HD, na Klávesnici atd.....

Co se stane když zmáčknete tlačítko reset začne to aspoň botovat po tom
záseku nebo je to úplně tuhé ?

Jinak skuste v BIOSu povypínat všechno a nechat pouze HD zda to naběhne.

Mě se stalo něco podobného ovšem u mě se to kousalo už v biosu a dělala
to vadná klávesnice.

Tady bych to viděl že asi chybuje HD nebo RAM a potom ty programy
padají, (špatné jádro ?)

Skuste použít jádro nějaké jiné né distribuční od Fedory třeba z té live
distribuce s které to běží co to udělá.

Prostě jako první bych skusil jiné jádro (né z FC nebo pro FC) potom
skontrolovat HD a kabely a nakonec RAM.
Prostě někde se ta chyba musí najít.

|    ICQ    179223500                    |