Vhodny software pro webovou aplikaci

Lukáš Zapletal lukas.zapletal na qcm.cz
Sobota Květen 28 11:30:33 CEST 2005

Dne čtvrtek 24 března 2005 18:10 Petr Vojnar napsal(a):
> pracuju na projektu, ktery je zalozen na 3-vrstve architekture, ale nejsem
> si moc jist, co na to pouzit. Zatim se to ma asi takto:
jestli nemas nic proti jave, doporucuji se kouknout na jakarta.apache.org a
xml.apache.org

- APACHE COCOON - velmi silny framework, viz serialy na rootu
- APACHE STRUTS - pokud bys to chtel napsat rucne
- dalsi frameworky, treba ti bude nektery z nich vyhovovat

pak pada v uvahu take Zope, napsal jsem v tom fakturacni/skladovy system a
funguje uz 2 roky bez vetsich zasahu, nicmene kdyz jsem to psal, tak jsem
michal DHTML a HTML a je z toho takovy gulas - doporucuji dobre prostudovat
dokumentaci a pouzit ty ZPT (zope page templates) - jsou prave zalozeny na
XML, rychlost taky neni spatna, jen to nepojede u "normalniho" providera, na
intranetovou aplikaci nicmene velmi silny nastroj

--
S pozdravem / Best regards
Lukas Zapletal