VPN-vice klientu-fixni IP adresa

Lubos Kolouch lubos.kolouch na gmail.com
Sobota Květen 28 14:48:39 CEST 2005

Dobry den

chtel bych se zeptat, zda jste nekdo resil nasledujici :

mam linuxovy server s openvpn serverem
udelal jsem si certifikacni autoritu, vygeneroval klic pro server
konfiguraci openvpn mam takovou, ze ma pool ip adres a ty prideluje
klientum dynamicky

na co zatim nemuzu prijit
- jak udelat, aby kazdy klient mel svuj klic (pocitam, ze by melo
stacit vygenerovat v CA vic klicu a ty pouzit na kazdym klientovi v
openvpn konfiguraci)
- jak udelat, aby ty IP adresy openvpn neprideloval dynamicky, ale
abych mohl rict - ten kdo se pripoji s klicem A dostane adresu 1, kdo
s B, dostane 2 atd.

Nemuzu nic takoveho na netu najit. Budto najdu 1:1 konfigurace (1
klient, 1 server), coz je mi na nic, nebo reseni pres ten IP pool

Diky za rady

Lubos Kolouch