programovani attiny2313 pod linuxem

Jozef Martiniak jozo na soueza.utc.sk
Sobota Květen 28 18:56:16 CEST 2005

skuste stiahnut priamo binarne baliky, neberte to z gentoo portage. ATTiny2313
je tusim instrukcne zhodne s AT90S2313a asi aj hardwarovo pokial sa jedna o
blikac. vsetko sa to rozbali do /opt/avr... takze ziadny bordel nebude a
lahko sa to vymaze

>    2) s problemy pri uploadu
>    Dalsi problem nastava pri uploadu hex souboru na chip - pokud to
>    posilam s -dpart=at90s9313 tak to selze pri overovani (--verify),
-dpart=at90s9313  ??? nie 2313 ?

>    Napeti se mi zda stabilni 5V, alespon tak se tvari multimetr a da
>    se na to usuzovat i podle toho uspesneho uploadu.
Zoberte radsej 5V z PC ak nemate riadny stabilizovany zdroj. Na programator
pouzite keramicke kondenzatory a taktiez pridlhe napajacie a datove vodice
dokazu sposobit problem pokial nie su tienene.