Apache a VH pro SSL -- delsi

Sobota Květen 28 20:55:35 CEST 2005

Jan Houstek <Jan.Houstek na mff.cuni.cz> wrote:

> Ne, neni to renegotiation. Viz RFC 3546.

ale na prvu otazku ste mi neodpovedal: vedia to browsery?
pokial viem, TLS funguje trochu inac ako SSL a treba si ho vypytat.
(ak sa mylim, opravte ma)
a to by bol slusny problem, nakolko browsery zatial chodia bud plaintext
(http) alebo sa pri napojeni nic nepytaju a rovno vyjednavaju SSL...

The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95