Upgrade serveru - chyba v qmailu

Stanislav Mařík s.marik na seznam.cz
Neděle Květen 29 00:24:34 CEST 2005

Dobrý den,
  můžete mi poradit co je toto za chybu a jak jí odstranit? Pracně jsem
poprvé nainstaloval qmail, qmail-scanner, spamassassin, clamav vše mi
chodilo a po upgradu "emerge -avuD --newuse world" to hlásí tutu chybu a
nejde odesílat pošta. Vygooglil jsem jen toto:
http://gentoo.kems.net/gentoo-x86-portage/mail-mta/qmail/files/config-sanity-check

Chyba:
SERVICE(send), QMAILDUID(201), NOFILESGID(200) or QMAILLUID() is unset
in ./run
LOG_OPTS:
LOG_DEST: /var/log/qmail/qmail-send
Error in logging setup!
Some error detected in send, sleeping for 90 seconds for safety
SERVICE(smtp), QMAILDUID(201), NOFILESGID(200) or QMAILLUID() is unset
in ./run
LOG_OPTS:
LOG_DEST:
Error in logging setup!
No CDB file found ()
Some error detected in smtp, sleeping for 90 seconds for safety

Standa