LVM po restartu nenabehlo

Neděle Květen 29 14:48:42 CEST 2005

On Thu, 26 May 2005, kralik wrote:

> 4 disky na radaci na nich bezi LVM (na celem disku, nikoliv na
> partition) a nedavno jsem k nim pridal jednu partition cca 170G z disku
> hda. Oblast zvetsil, a zvecil i velikost souboroveho systemu, vsechno
> vypadalo OK. Po restartu LVM nebezi a nemuzu se na nej dostat....

No jo, otazka zni, jak se to projevovalo. Ty hlasky, co jste pripojil,
vypadaji spis az jako nasledek toho nize diskutovaneho pvcreate.

> vcera se mi jeste podarilo udelat prikaz pvcreate /dev/hda2

A to jste udelal az pote, co uz to bylo jednou pridane do VG?

Hrajete casto ruskou ruletu? Tim pvcreate jste na /dev/hda2 zrusil
VGDA, co se tam vyrobila, kdyz jste ho predtim pridal do VG.
Ta VGDA tam sice byla asi nejaka naborena, protoze to pak nefungovalo,
ale takhle jste ji poslal do vecnych lovist definitivne.

Mozna pomuze vgcfgrestore, jestli tam (v /etc/lvmconf.d) bude kopie z toho
spravneho okamziku.