unterminated `s' command

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Neděle Květen 29 17:00:12 CEST 2005

> Napiste tam:
> sed s/-recursive//;
> nevim co tam dela znak "`" a znak "\".

> -- Dalibor Straka

Moje chyba, vytrhl jsem to z kontextu:

all-recursive clean-recursive distclean-recursive maintainerclean-recursive:
        @for subdir in storage agents access; do \
                target=`echo $@ | sed s/-recursive//`; \
                echo "Making $$target in $$subdir"; \
                (cd $$subdir && $(MAKE) $$target) || exit 1; \
        done

Chybu mám hledat v Makefile.in?

Díky,

Honza Nováček