FC3 na 2x Xeon - nenabehne, byla-li odpojeno ve stavu off napajeni

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Květen 29 22:59:41 CEST 2005

Petr Šobáň wrote:

> Takže jestli jsem to pochopil správně:
>
> Vypnete jedno jak
> Vytáhnete zásuvku (Napájení)
>
> A už to nenaběhne
> Dáte nějakou live distribuci
> Zakomentujete rc.sysinit
> Provedete restart (naběhne to)
> Vypnete
> Vytáhnete zásuvku (Napájení)
> A už to zase nenaběhne i když je rc.sysinit zakomentován
>

> Jak to zatuhne reaguje to aspoň nějakým pískáním při mačkání klávesnice?
> Svítí nějaké ledky od HD, na Klávesnici atd.....
>
> Co se stane když zmáčknete tlačítko reset začne to aspoň botovat po tom
> [...]

Chapete to zcela spravne. Jadrem samotnym to nebude, protoze v pohode
nabootuju s init=/bin/sh. Problem vsak muze byt v modulech, ktere se
zavadeji behem sysinitu a v souvisejicich operacich. Zda system po
zatuhu bezi nebo ne nemam moznost zjistit, sit jeste asi neni
incializovana a klavesnice nereaguje vubec. Pipani zadne, zadne vnejsi
projevy, pouze nemoznost cokoli se dozvedet. Nechci uz tomu venovat moc
casu, i kdyz si dokazu predstavit zpusob ladeni init skriptu ktery by
asi ledacos napovedel (ale zabral klidne dva dny). Spise mi jde o to,
zda se s tim nekdo uz setkal.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'