IPX/SPX a itarina

BuFran BuFran na seznam.cz
Neděle Květen 29 23:10:24 CEST 2005

Dobrý den,

  M8m takovou malou otazku, je nekde na netu popis site IPX/SPX
potrebny pro rozchozeni teto site typu p2p at jiz pro stanice s
win tak pro stanice s Lin. Nic takoveho nemuzu najit...

  Jedna se mi hlavne o pochopeni tech cisel siti. Pokud mi dojde toto
tak treba i pochopim jaka cisla mam vsem nastavit. TCP/IP je vsude
nadherne popsane, ale o IPX se jaksi nemluvi. Jedinou informaci kterou
mam od pana google je aby fungovala IPX sit mezi Win a Lin musi byt
nastaven ramec Ethernet II (nikoliv autodetekce) a pak chaoticky popis
jak nastavit ty IPX adresy, ktery sem vubec nepochopil.

  Tedy nejde o to "jak to zapsat tomu linuxu" ale o to "proc tento
parametr je takovyto"

  Predem dekuji a omlouvam se pokud to na google je pod lepsimi
klicovymi slovy.

--
S pozdravem,
 František Burian