DVD-RAM, zálohování

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Pondělí Květen 30 13:10:53 CEST 2005

On Mon, 30 May 2005, Martin Bodlák wrote:

> 1) rychlost - prvnich par (hodne) souboru jede rychle, ale pak to
> zpomali na neco kolem 150 kB/s a to se mi nejak nezda, opravdu to je tak
> pomale?

Prvnich par souboru se zrejme vejde do souborove kese. Rychlost je nizka,
protoze DVD-RAM se pri zapisu automaticky verifikuji (dela to sama
vypalovacka), to snizi rychlost zhruba na polovinu, tj. 3x rychlost je
snizena na 1,5x. Ale stejne vam to jede pomerne pomalu. Mate zapnute DMA?
Mate dostatecne rychly hardware? Jakou rychlosti vypalujete DVD+-R/RW?

S pozdravem,

Stepan Roh