Spamassassin autolearn=failed

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Květen 30 13:56:01 CEST 2005

Petr Zapadlo <mailto:zapadlo na melzer.cz> wrote:
> Dne ne 29. května 2005 17:05 Lubos Dusany napsal(a):
> Jede jako root, nebo jako nobody?

	Taky jsem zjistil, že to vlastně neumím... dost podstatně se to
změnilo ve verzi 3.X oproti 2.64...:-)

	Pátral jsem po tom a zjistil jsem, že běží v tom případě jako
nobody, není schopen autolearningu ani autowhitelingu, on kromě systémové
databáze v tu chvíli nic jiného nepoužije... - řešení je vytvořit uživatele
a přes -u ...

	Jak ho přinutit aby běžel jako root jsem nenašel, resp. našel jsem
mockrát, že to nejde a je to hardcoded vlastnost...:-)