zakazat pristup k Apache

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Květen 30 13:42:28 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ano, presne tak. <Location> sa totiz vztahuje na vyzadovanu URL a
> netestuje sa existencia adresara. pre existujuce adresare mozete pouzit
> <Directory> vid http://httpd.apache.org/docs/sections.html
Hmm ... mam v httpd nekolik virtualhostu a budou pribyvat, tak jsem dospel k
reseni, ktere bych od vas chctel potvrdit, ze je spravne.
1) do kazde sekce <VirtualHost ...> pridam direktivu
    Include /etc/httpd/conf/badguys.conf

2) v souboru /etc/httpd/conf/badguys.conf budu mit toto

    <Location /*>
    Order Allow,Deny
    Allow from all
    Deny from 1.2.3.4
    </Location>

Jen nemuzu najit, jak se pise zapis pro vice IP, jestli
a)     Deny from 100.1.1.1 100.1.1.2 100.1.1.3
nebo
b)     Deny from 100.1.1.1, 100.1.1.2, 100.1.1.3
nebo
c)  Deny from 100.1.1.1
     Deny from 100.1.1.2
     Deny from 100.1.1.3

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz