Kubuntu versus Debian

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Květen 30 13:52:44 CEST 2005

Marek <knoth na centrum.cz> wrote:
> Dobrý den
>
> Rozhoduji se jestli nasadit na desktop do jedné firmy Debian nebo Kubuntu.
> Mně připadá, že je to úplně stejný systém. Máte někdo zkušenosti s Kubuntu?
> Hodí se lépe na desktop nebo mám raději vsadit na jistotu s Debianem.

kubuntu som parkrat instaloval, odporucam - je to viacmenej debian, ale
instalator je krajsi a po nainstalovani je desktop "ready to use" (na
rozdiel od debiana)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |