OT: vzdaleny X-Win terminal

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Květen 30 17:52:43 CEST 2005

On Mon, 30 May 2005 11:58:38 +0000 (UTC)
garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk wrote:

>robil som s tym asi pred dvomi rokmi, dohovorili sa bez problemov
Oni si kompatibilne protokoly totiz dynamicky dohodnu. Existuje niekolko
"standardnych", ktore vie kazdy client, novsie vedia stratovu kompresiu atd.

Este jedna zaujimavost, vnc skusa dynamicky vsetky protokoly ktore zvlada
client, a pouzije ten, ktory v tom okamihu dava najmenej bajtov. Da sa to aj
pozorovat ked sa s tym clovek hrajka :-)

S pozdravom,
Peter