mach64 dri, x.org 6.8.2

lyon linux667 na centrum.cz
Pondělí Květen 30 20:11:58 CEST 2005

Neni akcelerace jako akcelerace :) Ohledne tematu je aktualni vynikajici
serial na root.cz, ktery se prave grafickymi kartami a videoakceleratory
zabyva. Tech akceleraci bude asi trosku vic, at uz jde o akceleraci v
textovem rezimu, v grafickem rezimu, urychleni MPEG videa, posleze i DVD
a nakonec 3D obraz, ovsem autor dotycneho serialu o tomhle vi urcite
mnohem vic nez ja :)

Mimochodem:
merlin:/# lspci|grep ATI
01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc 3D Rage Pro AGP
1X/2X (rev 5c)

...a nekolik dalsich mam za sklem ve skrini :o)

Pokud jde o verzi OpenGL, tak tyhle karty mohly mit tak 1.1, mozna ani
to ne. OpenGL 2.0 jeste poradne nepodporuji ani dnesni karty.

Jinak gratuluji ke zprovozneni.

Pro pana Ctirada: Myslim, ze je jasne o kterych cipech se bavime. Ta ma
uvodni reakce byla proto, ze jsem si pod pojmem Mach64 predstavoval
jeste starou generaci grafik bez akcelerace, jenze s tim znacenim to
mozna nebude tak jednoduche a je docela mozne, ze se mylim.

Po dalsich vyzkumech jsem prisel na to, ze napriklad prave Rage Pro se
oznacuje take jako ATI-264-GT3, coz by znamenalo, ze z puvodni Mach64
opravdu nejakym zpusobem skutecne vychazi.

Radek