Patch na m$ PPTP + GRE(kernel + iptables)

M.Meduna meduna na pors-sw.cz
Úterý Květen 31 08:07:17 CEST 2005

Dobry den,

jsem zacatecnik a nejak se mi nedari patchnout kernel 2.4.29 a iptables
tak,abych mel po prekladu moduly pro VPN(m$). Stahl jsem si nejnovejsi
patch-o-matic-ng-20050529. Spustil jsem ./runme, nasmeroval na src jadra a
iptables,ale on mi vubec nenabizi patchnout PPTP. Nabizi to jen par veci.
Dokonce se mi zda,ze ten patch-o-matic-ng-20050529 ma v sobe daleko vice
uprav,ktere mi nenabidne. Delam neco spatne? Mam slackware 10.1(jadro
bare.i). Jeste jsem objevil v jadru,ze je tam podpora IP_GRE. Je vubec
potreba dodavat moduly  ip_conntrack_pptp,
ip_conntrack_proto_gre,ip_nat_proto_gre,ip_nat_pptp pro natovani PPTP na PC
ve vnitrni siti?Dekuji za pripadnou pomoc.

--

S pozdravem M.Meduna.