Rychlost spamassassinu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Květen 31 12:17:09 CEST 2005

Jan Houstek <mailto:Jan.Houstek na mff.cuni.cz> wrote:
> Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> ve světě, kde by všechno bylo "dokonalé jako Sendmail", bych
> nechtěl žít

	Trochu nadsázky to snad uneslo...:-) Mimochodem, unifikované systémy
s Sendmail, MS Exchange apod. skutečně fungují bez výrazné údržby...

> Já netvrdil, že se mají ty maily odmítat. Nechť je MTA
> normálně přijme,

	A v tomto okamžiku je ten problém - jakmile řeknu OK, přijímám k
doručení je korektnost skutečného procesu na mé straně, dokud jsem ten mail
nepřijal, je to věcí MTA přede mnou - v mnoha a mnoha systémech a
konfiguracích (a dovolím si říci i komerčním světě založeném na jménu,
smlouvách, postizích a přenesené odpovědnosti) celkem zásadní, byť nepatrná,
drobnost...

> graylisting je pěkná prasárna a mělo by se k ní sahat až v případě
> krajní nouze

	No vidíte, teší mne Váš názor, ale věřte, že pro mnoho lidí je
Greylist antispamem první volby...