zakazat pristup k Apache

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Květen 31 12:13:16 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> nepisal som nieco o main serve configu? Alebo ste si overilize ked je
> to v nom, tak to pre vhosty neplati?

No ja to vlastne nemam jak overit :-) Nemuzete mi soukrome poslat nejakou
vasi IP, ja to nastavim a vy to vyzkousite? Ja se totiz nemam odkud podivat
na svuj server, leda ze 192.x.x.x a to si nejsem jisty, ze se to chova uplne
stejne jako pristup z venku.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz