Squid log

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Úterý Květen 31 17:20:30 CEST 2005

Petr.Balner na opa.os.ds.mfcr.cz wrote:

>Mám dotaz, prohlížím si access.log Proxy serveru Squid. Místo datumu a času se zaznamenává jakési dlouhé číslo - myslím Unix Timestamp. Potřeboval bych aby Squid uváděl u záznamů klasické datum a čas. Jak to můžu nastavit?
>PS: jedná se o Squid z linuxové distribuce Fedora Core3, Apache je 2.0.52
>Díky. Petr

Kdysi jsem si napsal skriptik :
---
#!/usr/local/bin/perl -p
       s/^\d+\.\d+/localtime $&/e;
---

cat access.log | skriptik

Btw...ten timestamp lze dekodovat nasledovne:

timestamp / 1000 = cas ve vterinach od Epochy ( 1.1.1970) v UTC.

1000 je hodnota, kterou pouziva 2.6kovy kernel pro nastaveni casovace
(interrupt 0), drive to bylo 100.

 Vladimir Dvorak
--
* VDSOFT.ORG           dvorakv na vdsoft.org      *
* (+420) 602 944 941     http://www.vdsoft.org *