preppinani sitoveho pripojeni na notebooku (fwd)

bambas bambas na swissinfo.org
Úterý Listopad 1 11:44:50 CET 2005

Zdravim,
mam linux na notebooku, slack 10.2, ale to si myslim, ze je vedlejsi. Jakozto
uzivatel notebooku se pripojuji k internetu ci siti na ruznych mistech. Nevite
tedy o nejakem skriptu, ktery by mi "prepinal" sitova pripojeni - ale pro
konzolu. Zkratka koznolovy zastupce aplikace NetGo - viz URL netgo.hjolug.org.
nekdy totiz potrebuji menit menit sitove nastaveni a nepotrebuji kuli tomu
spoustet X a upravovat pokazde konfiguracni soubory je docela pracne...
Zkousel jsem napsat i skript, ktery vola ifconfig, ale to me nechce nejak
poslouchat.

diky za kazdy tip a radu

bambas