Prioritizace provozu na bridgi

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Listopad 1 11:24:06 CET 2005

Dobry den,

rad bych se zeptal, zda je mozne udelat prioritizaci provozu (at
uz pomoci QoS, nebo vyhrazenim pasma) na bridgi? Potrebuju to
udelat na jedne lince a nechce se mi to routovat, radsi bych to
jen probridgeoval...

Stacil by mi pripadny odkaz na dokument, zatim nevim presne, co
bych mel hledat.

Na internetu jsem nasel neco okolo HTB a bridge, ale bylo to
i trosku zmateny (v jednom prikladu se udelal bridge z nekolika
eth interfacu a trafic shaping se delal mezi timto bridgem a pptp
spojenim, coz nechci)...

Diky za nasmerovani.

Zdravi
Honza Marek