Jak zakazat vysunovani dvirek DVD mechaniky

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Úterý Listopad 1 17:09:54 CET 2005

On Tue 1. of November 2005 12:45, Ing. Martin Hankovec wrote:

> Dekuji moc, to zabralo.
>
> Opravdu nevim, co si o filozofii growisofs myslet, kdyz podobne veci se tam
> delaji pres nedokumentovane funkce. Stejne tak, kdyz jsem to potreboval
> rozchodit z cronu tak to bez -use-the-force-luke nechodi...

Mam ten pocit, ze som niekde zachytil informaciu, ze niektore mechaniky nutne
potrebuju k zivotu reload, pokial bolo napalene prazdne medium, pretoze si
pamataju, ze medium je prazdne a tak sa k nemu aj spravaju (asi odmietnu read
a tym padom nepojde s mediom dalej pracovat).

Preco to ale nie je zdokumentovane v man growisofs, ked taka volba existuje,
vobec netusim. Tiez ma to pekelne vytocilo.

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky