SUSE - touchPad a myš na notebooku

Oak oak.brno na seznam.cz
Úterý Listopad 1 19:13:28 CET 2005

Dobrý den,

já mám to samé na svém FJ AMILO M3438 a funguje to na OpenSuSE10 bez
problémů, můžu libovolně hadwarovým tlačítkem zakazovat touchpad nebo
odpojovat myš před/po startu... Instaloval jste SuSE s myší připojenou?
Já měl tyto problémy na SuSE9.3 - kouslo se to, pokud jsem nezakázal (HW
tlačítkem) touchpad. Teď je však vše OK, mohl bych Vám případně poslat
xorg.conf na porovnání.

Zdraví,

Oak