Vyřešeno - dhcp a dvě rozhraní

Milan Ježek mijezek na pb.cz
Úterý Listopad 1 22:05:44 CET 2005

No tan je potom otázka, co ti to udělá, až se připojíš se stejným
strojem přes eth1. Potom asi dostaněš adresu z rozsahu 11.0.0.x. Tato
možnost ale asi není tak pravděpodobná, jako, že se strojem, který byl
připojen přes eth1 se budeš chtít připojit přes wlan0. Takže by to asi
chtělo dát do cronu restart DHCP a výmaz hodnot v dhcp.leases.

Milan