IP kamery

Karel Zámečník karel.zamecnik na seznam.cz
Středa Listopad 2 23:31:29 CET 2005

Používáme kamery Axis (tuším R06), bohužel dodávaný (přibalený)
soft nic moc - snímky zaznamenává jako samostatné soubory, co
sekunda, to 15 souborů (dle nastavení). Program je samozřejmě
pro Windows. Záznam není teoreticky nijak omezen, mně se ale
povedlo nahrát maximálně 2 hodiny, pak se přenos zastavil.
Použitelnější byla demoverze programu Axis Media Station,
jak mi i doporučil helpdesk.
Jedna síťová kamera spotřebuje při rozlišení 320x240x15sn/sec
pásmo asi 300kB/s, z kamery lezou přímo JPG soubory, stupeň
komprese se dá nastavit.

"Krištof Petr" <kristof.p na fce.vutbr.cz> píše v diskusním příspěvku
news:didhfi$2k1c$1 na ns.felk.cvut.cz...