xterm a diakritika

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Čtvrtek Listopad 3 12:39:15 CET 2005

On Thu, 3 Nov 2005, bambas wrote:

> po startu systemu pracuji normalne v bashi, diakritika je v poradku,
> prepnu se do X (fluxbox), zapnu xterm a ejhle, diakritika je ta tam. Je
> potreba nejake zvlastni nastaveni pro xterm? Kde mam co
> nastavit?Upozornuji, ze menu ve fluxboxu je v poradku s diakritikou.

Jasne... Ja to mam treba takto:

~/.fluxbox/startup:

export LC_CTYPE=cs_CZ
export TERMPROGRAM=`which xterm`
export TERMPARAMS="+sb -fn
-misc-fixed-medium-r-*-*-*-200-*-*-*-*-iso8859-2 -geometry 80x25 -fg
lightgray -bg black -ls"

~/.fluxbox/menu:

[exec] (opty na tweety) {$TERMPROGRAM $TERMPARAMS}

Jednoduse receno, Vy poustite xterm jen tak, ja ho poustim s ceskym
fontem. Snad to pomohlo...

Jo a font, ktery si nastavite v /etc/rc.d/rc.font je tusim jen do textove
konzole.

PV