Re: Startovani Oracle 10.1.0.4 - pri bootu neprobehne, vypis na konzolu � bootu neni videt

Pavel Vedral pve na incad.cz
Čtvrtek Listopad 3 13:07:27 CET 2005

Zdravím,

Nekdo v threadu si zadal odkaz na informace, nejlepe funguje
https://metalink.oracle.com, ale asi by to chtelo registraci. Uvedeny
problem se ale da bez hlubsiho zkoumani vyresit tak, ze bud vyhodi
spousteni cssd, viz /etc/inittab a S85init.cssd nebo se Oracle spusti az
po uplnem ukonceni vsech startovacich kroku. Napriklad spousteni pomoci
"at". Na prilozenem skriptu jsou videt (snad) ty principy. V dbstart a
dbshut  je jeste ve verzi 10.1.0.4 chyba v umisteni souboru oratab. Na
Linuxu je totiz po instalaci v /etc a dbshut a dbstart ho hledaji ve
/var/opt/oracle. Na Solarisu pouzivam nejakou takovouhle hruzu:

#!/bin/sh
#
# Flash recovery area has to be mounted to allow Oracle startup.
if [ "$2" = "debug" ]
then
  set -x
fi

NFS_CHECKED=/opt/oracle/oradata
export NFS_CHECKED

cd /etc/init.d
case "$1" in
   'start')
      mount | grep -v grep | grep "$NFS_CHECKED" > /dev/null && echo
"/etc/init.d/oracle start" | at now+2min
      ;;
   'stop'|'status')
      ./oracle $1
      ;;
   *)
    echo "Usage: $0 { start | stop | status }"
    exit 1
    ;;
esac
exit 0

Pavel Lisý wrote:

>Dobry večer,
>
>mořím se již neúnosně dlouhou dobu s následujícím problémem. Nechce mi
>při restartu nastartovat oracle (CentOS 4, SElinux permissive).
>Nejpodivnější je na tom to, že pokud ten samý skript v /etc/init.d
>spouštím ručně, normálně naběhne.
>
>Skript mám až na konci spouštění (init 3), v něm mám ještě 120s sleep,
>aby stihlo všechno naběhnout. .....

Ing. Pavel Vedral                              tel.: +420 241 721 059
INCAD s.r.o.                                         +420 241 721 545
U krcskeho nadrazi 36                           GSM: +420 724 084 800
140 00  Praha 4 - Krc                           fax: +420 241 470 359
Czech Republic                                  ICQ:        167638851
http://www.incad.cz/                          email:     pve na incad.cz