Startovani Oracle 10.1.0.4 - pri bootu neprobehne, vypis na konzolu při bootu neni videt

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Čtvrtek Listopad 3 13:10:37 CET 2005

Dne čtvrtek 03 listopad 2005 07:37 Pavel Lisý napsal(a):
> [...]
>  env
>         sleep $SLEEP_TIME
>         su - $ORA_OWNER -c "$ORA_HOME/bin/dbstart"
>         su - $ORA_OWNER -c "$ORA_HOME/bin/lsnrctl start"
>         su - $ORA_OWNER -c "$ORA_HOME/bin/emctl start dbconsole"
>         ;;
>     'stop')
>         # Stop the Oracle 10g databases:
>         # The following command assumes that the oracle login
>         # will not prompt the user for any values
>         su - $ORA_OWNER -c "$ORA_HOME/bin/emctl stop dbconsole"
>         su - $ORA_OWNER -c "$ORA_HOME/bin/lsnrctl stop"
>         su - $ORA_OWNER -c "$ORA_HOME/bin/dbshut"

Ze se tak blbe ptam: promenne ORA_OWNER a ORA_HOME nastavene mate?
I pri startu?
Ja jen, ze to vypada, ze nikolivek ...

> [...]
> minut dospet k vysledku: chodici instalaci.
>
> Uz vubec nemluvim o tom, ze ani nenainstaluji skript, kterym by se to
> melo pri bootu startovat. Ten se nainstaluje pouze pro CSSD a o tom nic
> nevim (moje chyba, ze), tak jsem ho radeji nechal spoustet, s najivni
> predstavou, ze kdyz to instalator defaultne udela, je to asi potreba.
> Fuj. Zlata instalace MySQL 4.x z rpm stazenych primo z webu mysql.com.
> Maji se hosi od Oracle jeste hodne co ucit, nez by se meli chlubit, jak
> linux podporuji jako primarni platformu.
>
> To jsem si ulevil (trochu), uz mi z toho trochu hrabe.

Hmmm, pokud je opravdu temi promennymi, pak bych se na Vasem miste omluvil ...

BTW: Co konkretne jste musel patchovat na instalatoru? Nekolik malo instalaci
Oraclu jsem jiz provadel a prakticky vzdy bez problemu.
Leda ... Nemate nahodou na musli nutnost nastaveni parametru kernelu???

Karel