Seriova tiskarna - emulace

kocek.kvetoslav na vestizol.cz kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Čtvrtek Listopad 3 15:05:02 CET 2005

Ahoj,

resim zapeklity problem a nevim jak dal.

Tel. ustredna, ma vystup na seriovou tiskarnu,
pouziva signaly TXD, RXD, GND, DTR. Jelikoz nemam
seriovou tiskarnu, chtel bych ji nahradit linux
pocitacem, ktery stoji vedle. Propojil jsem ustrednu
s ttyS1 linuxu, pustil minicom (pro zacatek) a svete div se,
minicom mi vypise, co ustredna tiskne. bohuzel jen nekolik
(asi 128 odhadem) znaku, pak se vypisovani zasekne.
Odhaduji, ze kvuli chybejicimu DTR signalu. V serial howto
jsem vycetl, ze linux nepodporuje DTR signal, ale jen RTS/CTS.
Zkusil jsem propojit CTS s DTR, ale bez vysledku. Netusite nekdo
jak vytvorit DTR signal, aby ten krap pokracoval v tisku?
Nebo by mohl byt problem nekde jinde?

Dik
--
 Kosac