nefunkcni man

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Listopad 4 10:56:39 CET 2005

Jan Klugl napsal(a):
> dobry den,
> uz delsi dobu me dost hnete nasledujici chovani:
>
> [dzon na dzon dzon]$ man strtok
> iconv: illegal input sequence at position 1283
> (END)
>
> Tyka se to vetsiho poctu man stranek. RH9, pouzivam kodovani iso-8859-2
> [tj ne unicode].
> Zkousel jsem unsetnout LANG, LC_*, nepomaha.
>
> Vedel by nekdo jak si moct precist man?
>
> diky

Jednoduše nepoužívat české man stránky a mělo by to chodit :-(

Nějak tam hapruje to unicode proto jsem RH9 co nejrychleji nahrazoval FC :-)

Jinak blbne to i s unicode ? Já jsem pod RH9 používal unicode a většina
stránek šlapala. (aspoň ty co jsem potřeboval)

|    ICQ    179223500                    |

Je třeba zanechat vytáček, které zdánlivě zachraňují naši čest, a smířit
se s tím, že chybné předpovědi nejsou výjimečné, ale že jsou podstatnou
součástí každého systému prognóz.
		-- Bross