spamassassin x dspam

Pátek Listopad 4 12:02:55 CET 2005

Zdenek SUTR Kaminski <sutr na valachian-labs.com> wrote:
>  mate nekdo prosim zkusenosti se softwarem DSPAM
> (http://www.nuclearelephant.com/projects/dspam)? A jak je na tom s
> uspesnosti oproti spamassasinu?

povedal by som ze je to tazke porovnavat, jedine zeby clovek bezal dva
mailboxy na ktore by chodila ta ista posta a ucil oba SW od zaciatku
paralelne...

ja som false positive nemal uz tyzdne (naisto, ale mam pocit ze je to uz pat
mesiacov), pouzivam SA a najvyssia skorovost ne-spamu za poslednych 5
tyzdnov je 2.2 (2 potvrdenia abuse reportov a vyzva od FFII)

to chce hlavne dobre naucit, pouzivat bayes aj sietove checky, a spravne si
nastavit akceptovane jazyky a locales..

(pred par dnami som si nastavil required_score na 2.5 a uvidim kolko false
positives bude teraz)
The only substitute for good manners is fast reflexes.