nefunkcni man

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pátek Listopad 4 12:36:02 CET 2005

On Fri, Nov 04, 2005 at 11:56:09AM +0100, Jan Klugl wrote:

> ale ja NECHCI pouzivat ceske man stranky [nedaj se v ISO cist bo jsou v
> unicode]. copak unset LANG nestaci? ja jinak mam NEpouzivat cz man stranky?

co ja vim, tak u RH9 to neni jen o ceskych man strankach, ono i nktere
anglicke s tim maji problem - vse je v unicode, reseni je bud prejit na
neco novejsiho - zda se ze RHEL4/CentOS4 uz tento problem nema nebo rucne
prekonvertovat stranky do ISO a lehce upravit skripty kolem manu nebo si s
tim pohrat vic a nechat si to prevade on-the-fly.

Dalsi moznost je nahradit less, man a groff necim z novejsim datem - z jine
distribuce nebo verze, zkousel jsem relativne s usepchem ruzne verze z MDK.

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek

  ICQ: 293092805  jabber: tomas.kasparek na jabber.cz
  GPG: 2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC