voip server

Tosuja tosuja na post.cz
Pátek Listopad 4 12:37:13 CET 2005

Mam zkusenost spis s HW telefony (Ovislink/ArtDio, Hybrex, Zyxel, Snom,
Cisco) nebo ruznymi softphony. Zatim jsem nemel problem, ze bych se necim
nedokazal pripojit. Resp. nikdy to jeste nebyl problem asterisku, ale
konfigurace daneho zarizeni. VOIP gatewaye nepouzivame, nema to nejak smysl...

Tosuja

--
Petr "Tosuja" Klima
e-mail: klima (at) thenet (dot) ch