Jaky webmail?

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pátek Listopad 4 19:27:42 CET 2005

Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:
> Ahoj vsichni,
>
> jaky byste mi doporucili webmail pro lehke nasazeni?
> Bude tam mit schranku par set lidi a pracovat bude najednou
> deset, max. dvacet lidi ve spicce. Moje pozadavky jsou snadna
> konfigurovatelnost, ceska lokalizace, moznost si presmerovat
> postu jinam. Co nechci je opravdu robusni reseni.

pouzivam squirrelmail a imp
obidve su slovenske (asi aj ceske), squirrelmail ale nezvlada ine
kodovania nez lokalizacne (cize iso2 alebo win1250 v nasom pripade),
a preto na server kde uzivatelia potrebuju citat a posielat mail aj v inych
kodovaniach som nasadil o trochu narocnejsi a tazsie konfigurovatelny imp
(ale to kodovanie zvlada az od istej verzie)

bez problemov a s velkou rezervou zvladaju asi 50 ludi

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |