Linuxove mini PC

Petr Balas petr-news na balas.cz
Sobota Listopad 5 01:02:21 CET 2005

Stepan Roh wrote:

> Zdravim konferenci.
>
> Shanim nejake bezhlucne mini PC, na kterem pobezi bez problemu Linux.
> Urceni stroje je router/firewall/webserver/mailserver, tj. bezi stale a
> pouze s obcasnym zatizenim. Hledam proto nejaky stroj, ktery bude mit co
> nejmene pohyblivych soucasti a bude mit nizky prikon pricemz vykon neni az
> tak dulezity.
>
> Zatim jsem zakotvil u
> http://asm.inshop.cz/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=83545 - LightBook,
> 533MHz, 3x LAN, 2x serial, Fanless. Jedine, co mi vadi je misto jen na
> [...]

Jednoznacne doporucuji VIA EPIA + vhodnou skrin (mam EM-111).
http://www.emko.cz/emko_cz/produkty/via/fanless/esp5000.html
popr. jinou (mam zkusenosti s PD6000E - 2x Ethernet a pak s provedenim s
PCMCIA slotem ale tam z hlavy nevim ktery to byl).
http://www.emko.cz/emko_cz/produkty/skrine/miniitx/em-111.html

Ale pokud Vam zalezi na cene tak stary pocitac bude za par supu a odber taky
nebude prilis velky.

--
Petr Balas - petr at balas dot cz