Linuxove mini PC

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Sobota Listopad 5 01:29:34 CET 2005

On Sat, 5 Nov 2005, Petr Lascak wrote:

>  No zkus Treba nejaky embeded zarizeni, napr od Asusu, delaj WiFi router
>  i s HDD.

WiFi routeru od Asusu s HDD jsem si na jejich strankach nepovsiml a
jedine, co se blizi tomu, co chci ja, jsou barebone systemy, ale v jejich
podani jsou to extremni dela, ktera rozhodne nesplnuji moje pozadavky.

> Nebo Via EPIA, taky OK, ale tam uz neni jak pripojit CF kartu,
>  tak bys musel mit normal HDD. A ten se jaksi musi tocit :(.

Ja chci mit normalni HDD, pochybuju, ze bych nasel nejake netocici se RW
medium s kapacitou min. 15 GB :-)

S pozdravem,

Stepan Roh