Linuxove mini PC

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Sobota Listopad 5 02:04:00 CET 2005

On Sat, 5 Nov 2005, Petr Balas wrote:

> Jednoznacne doporucuji VIA EPIA + vhodnou skrin (mam EM-111).
> http://www.emko.cz/emko_cz/produkty/via/fanless/esp5000.html
> popr. jinou (mam zkusenosti s PD6000E - 2x Ethernet a pak s provedenim s
> PCMCIA slotem ale tam z hlavy nevim ktery to byl).
> http://www.emko.cz/emko_cz/produkty/skrine/miniitx/em-111.html

To vypada zajimave (tedy az na skutecnost, ze na obrazku PD6000E je
zobrazen vetrak, ackoliv pisi "bez ventilatoru"). U toho EM-111 mi neni
jasne, jak je to s chlazenim zdroje - to je vzdy s vetrakem? Nicmene
EM-141/142 uz uvadi i zdroje bez ventilatoru.

Jeste dotaz: jak moc to topi a jaka teplota je uvnitr (kvuli disku)? Diky.

> Ale pokud Vam zalezi na cene tak stary pocitac bude za par supu a odber taky
> nebude prilis velky.

Stary pocitac na tom miste bezi. Ale jednou se zadrhne vetrak ve zdroji
nebo na procesoru (coz uz se stalo) a bude prusvih. O cenu mi samozrejme
jde, jsou to moje penize, ale emko.cz se zda pomerne levne.

S pozdravem,

Stepan Roh